Job 18 van 43


Report this listing

Solliciteren



Facility manager, Lummen


Functie

Het Orthopedagogisch Centrum Sint-Ferdinand biedt een breed zorg- en onderwijsaanbod aan voor kinderen, jongeren en volwassenen met een (verstandelijke) beperking, autismespectrumstoornissen (ASS) en/of gedrags- en emotionele problemen. We zijn actief in de regio’s Lummen, Leopoldsburg, Hasselt, Sint-Truiden, Tessenderlo en Leuven

Wij zijn op zoek naar een:

Facility manager, Lummen

Contract onbepaalde duur, 100%

Indiensttreding: zo spoedig mogelijk


Situering

Als facility manager sta je in voor de algemene coördinatie, prioritering en globale planning van de technische, huishoudelijke en voedingsdienst van O.C. Sint-Ferdinand. Je ondersteunt de teamcoördinatoren van deze 3 diensten in het bereiken van de vooropgestelde resultaten.

Je werkt nauw samen met de administratief-financieel-logistiek directeur, de gebouwenbeheerder en de preventieadviseur.

De administratief-financieel-logistiek directeur is jouw leidinggevende.

Wat houdt de functie in?

Voor de dagdagelijkse planning en organisatie van de logistieke diensten, kan je rekenen op de teamcoördinatoren. Als verantwoordelijke logistieke diensten heb je wel de eindverantwoordelijkheid over het logistieke departement. Concrete taken die je hiertoe opneemt zijn o.a.:

  • Vertalen van het logistiek beleid op organisatieniveau naar de dagdagelijkse processen
  • Structureel overleg met de administratief-logistiek directeur en de beleidsmedewerker gebouwen en infrastructuur over de grotere logistieke projecten binnen zorg en onderwijs, vb. kleine verbouwprojecten, afvalverwerking, nieuwe machines en werkmaterialen,…
  • Een overzicht opmaken van alle uit te voeren werken op middellange termijn, met daarin de orde van belangrijkheid, de budgetten en de termijn waarbinnen deze werken moeten worden uitgevoerd
  • In overleg treden met de teamcoördinatoren over de planning en de operationele opvolging op de werkvloer
  • De teamcoördinatoren, en in tweede lijn de medewerkers van de logistieke diensten, ondersteunen en coachen in hun individueel en teamfunctioneren
  • Goede samenwerking onderhouden met zowel interne als externe diensten en partners
  • Initiatieven nemen in functie van procesverbetering
  • Adviserende en rapporterende functie naar de directie toe

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je bent ondernemend en methodisch werken is je kracht
  • Je bent een teamspeler en staat ook zelfstandig stevig in je schoenen
  • Je stemt jouw acties af op de vragen, behoeften en verwachtingen van anderen
  • Je gaat doordacht te werk, reflecteert en leert uit jouw ervaringen
  • Je werkt kwaliteits- en resultaatsgericht met oog voor de processen
  • Je hebt een kritische blik om processen te optimaliseren, met oog voor het grotere plaatje
  • Je geeft richting door duidelijke verwachtingen en deadlines te formuleren
  • Je bent hands-on en daadkrachtig maar straalt de nodige rust uit
  • Je bent sterk in mondelinge en schriftelijke communicatie

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een bachelor/masterdiploma op zak binnen een bouwkundige richting
  • Je hebt kennis van de wetgeving en evoluties rond bouwkunde en logistiek
  • Je hebt ook een sterke kennis van de technische uitrusting van gebouwen (sanitair, elektriciteit,…)
  • Je hebt leidinggevende ervaring
  • Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier
  • Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie
  • De logistieke strategie van een organisatie ontwikkelen of meewerken aan de ontwikkeling en toepassing ervan
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...)
  • Leveranciers of dienstverleners selecteren
    Onderhandelen over contractvoorwaarden
    De geleverde diensten of producten controleren
  • De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren
  • Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...)

Aanbod

  • Een boeiende en uitdagende job in een professionele werksfeer waar samenwerking centraal staat
  • Een organisatie waar groei en ontwikkeling worden gestimuleerd
  • Voor extra voordelen, bezoek onze jobsite: www.sintferdinand.be/jobsite
  • Verloning op basis van de officiële barema’s van het VAPH
  • Contract: onbepaalde duur, 100%
  • Plaats van tewerkstelling: hoofdcampus in Lummen
  • Indiensttreding : zo spoedig mogelijk

Solliciteren

Luc Vandeput
0471 88 16 54
luc.vandeput@ferdinand.broedersvanliefde.be

Solliciteren